A feed az Instagram profilodban megosztott tartalmak galériája. A felhasználó, aki meglátogatja, a profilodat ezzel találkozik először. Gyakran halljuk mennyire fontos az első benyomás a személyes találkozáskor. Nos, az Instagramon a felhasználó számára ezzel keltesz első benyomást, mindössze pár másodperc alatt. Ha tetszik neki, amit lát akkor marad és tovább nézelődik, ha nem akkor már el is vesztetted. Ezért figyel mindenki annyira, arra, hogy egységes feedet hozzon létre.
Harmónikus Instagram puzzle fedd
Biztosan te is láttál már számos rendezett Instagram profilt amely magával ragadott és további nézelődésre csábított a harmóniájával, összeillő színeivel és egységességével. Vajon a készítője mennyi időt és energiát tett bele, amíg ilyen tökéletesre alakította? Az nem lenne igaz, ha azt állítanánk csak pár percbe telik az ilyesmi, de okos tervezéssel és néhány trükk segítségével te magad is létrehozhatsz hasonlóan vonzó Instagram puzzle feedet.
Valószínűleg te is gyönyörködtél már szép és rendezett Instagram profilokban ahol harmonikus színvilág uralkodott, egységes volt és nagyon kellemes látványt nyújtott. Vajon mekkora energia ráfordítást és igényel egy ilyen Instagram puzzle fedd létrehozása és mennyi időbe telik? Az igazság az, hogy ahogyan minden másba is energiát kell bele invesztálni, hogy valóban jó minőségű legyen. Magától nem tud megszületni és a tervezésre is időt kell szánni.
Ha te azt érzed, hogy
- Alig van időd posztok készítésére
- Elégedetlen vagy a jelenlegi puzzle feeded kinézetével
- Szívesen tanulnál tudatos tartalomtervezést
- Szeretnéd lenyűgözni a puzzle instagram fedd-ed látványával a látogatóidat
Ha mindehhez segítségre van szükséged, akkor a legjobb helyen jársz, mert hozzájuthatsz egy minden titokba beavató Instagram fedd tervezés oktató videóhoz, amelynek segítségével könnyedén megtervezhetsz és létrehozhatsz vonzó insta feddeket.
Ahhoz, hogy sikeres Insta fedde-ed legyen ahhoz érdemes tervezett tartalmakat létrehoznod.
Tervezd meg a kinézetét és a hangulatát az üzleti profilodnak.
- Gondold át milyen színvilág, ami illik az üzletedhez és hozzád.
- Milyen filtereket szeretnél használni a kivitelezéshez.
- Milyen típusú képek felelnének meg leginkább a céljaidnak.
Néhány Fedd terv:
Színátmenetes fedd
A színátmenetes fedd tervezéshez jó, ha van némi photoshop tudásod, de az eredmény érdekében megéri megtanulni a kezelését.
Visszatérő színek a fedd-ben
Az ehhez felhasznált képek hasonló fényben készülnek így a szerkesztés során a közös színt kell egységesíteni. Ehhez nem szükséges filter használata, de ha szeretnénk, használhatunk hozzá a még hatásosabb megjelenés érdekében.
Átfogó vibe
Soronként vizsgálva a képeket nem biztos, hogy egységesnek látszanak, a fedd egészében harmonikus hatást kelt.
Grid
A grid elrendezési módot akkor érdemes használni, ha egymáshoz nagyon közeli időpontokban tervezed a képek posztolását. Ha ez megoldható, akkor csodás és látványos feddek, készülhetnek.
Cél, hogy az Instagram tartalom segítse az üzleted növekedését, ezért az alábbiakra is érdemes figyelmet fordítani:
Melyek, azok a színek, amelyek a márkádat képviselhetik? Főleg ezeket a színeket szerepeltesd.
Milyen típusú tartalmakat fogsz posztolni? Képeket és videókat emberekről, az arcukról, termékekről vagy tájakról? Az egységességet könnyebb lesz megőrizni, ha megtervezed előre mi fog szerepelni a képeken.
Használsz-e majd filetereket és ha igen melyeket? A filterek segítenek az összhang megteremtésében, az egységes arculat kialakításában.