A linképítésről

Katalógus linképítés egyedi szöveggel költséghatékonyan

Célzott látogatottság növelés a keresőkben

A vásárlók vagy egy adott szolgáltatást keresők többsége az internetet használja tájékozódási pontnak, ezért ha ön az üzlete bemutatásához már építtetett egy weboldalt és szeretné ezt megmutatni a látogatóknak akkor szüksége van linképítésre ahhoz, hogy a Google találati lista élére kerüljön az üzletével kapcsolatos fontos kulcsszavakra.

A linképítés a legmeghatározóbb elem a Google algoritmusban

A link építésnek egy gondosan eltervezett stratégia szerint kell haladnia. A kereső szemében azok az oldalak az értékesek amelyekre sok hivatkozás mutat értékes oldalalakról és ezek releváns szövegkörnyezetben helyezkednek el.

A másik fontos dolog, a linképítés ritmusa, amely ha túl gyors hátrasorolással járhat. A megfelelő marketing mellett a link építésre is gondot kell fordítani, hogy ezzel is növelje weblapja látogatottságát.

Mi az linképítés?

Egy éppen a webmester keze alól kikerülő weboldal olyan mint egy újszülött baba, még senki nem látta csak a szülei és a szülész. Ahogy a gyermek növekszik egyre több kapcsolata alakul ki a világgal egyre több embert ismer meg, az online világban a weboldal esetében ezek a kapcsolatok a rá mutató linkek.

Ahogy nekünk embereknek is az a jó ha sok és széles a kapcsolatrendszerünk a weblapunknak is ez az előnyös, hiszen minél szélesebb a link-hálózata annál nagyobb az esély rá, hogy folyamatosan újabbak és újabbak alakuljanak ki.

A link-építés újabb és újabb vevők, ügyfelek megjelenését is jelenti.

Professzionális linképítés

Ahogyan egy hétköznapi üzletben úgy az online világban is ha valami nem megy jól akkor stratégiát kell váltani. Ahhoz, hogy a link-építés valóban hasznos legyen meg kell vizsgálni, hogy a konkrét esetben a főoldali link-építés a szükséges vagy inkább egy aloldalra érdemes koncentrálni.

Ez mindig az oldal aktuális állapotától függ. A link-építésre a javaslatainkat minden esetben előzetes állapotfelmérés után tesszük meg.

Miért minket válasszon?

Nagy különbségek vannak a linképítési technikák között. A legfontosabb szempont a linkek elhelyezése olyan katalógusokban, amelyek lehetőleg különböző szervereken futnak.

Ezt a kritériumot az átlag linket építő felhasználó (és sajnos linképítést vállaló szolgáltatókat is beleértve) nem tudja, és nem is tudja fel ismerni, de a Google robotjai ezt pontosan tudják. Egy link-építő szolgáltatás annál eredményesebb minél több egyedi és megbízható domainről, és egyedi szerverről mutatnak linkekkel az ügyfél oldalára.

Kérdezze meg bátran a konkurens link-építő cégeket, ők hány egyedi szerveren helyezik el linkjeit?

A másik nagyon fontos szempont az egyedi leírások a katalógusokban. A legnagyobb hibát elkövet link-építő cégek ugyanazt a leírást használva küldik be cége linkjeit és ezzel tönkre is teszik az oldalának esélyét a top 10-be jutásra a Google-on.

Katalógus linképítés egyedi szöveggel

    • Kb. 1000-3000 karakteres, kulcsszóra optimalizált, egyedi releváns link szöveget írunk minden linkhez
    • A linkeket magyar nyelvű oldalakon helyezzük el.
    • Az elkészült linkekről részletes kimutatást küldünk.