31.Legyenek módosítószavak az SEO címben
Ezek lehetnek pl.:legjobb; ajánlott; vásárlás; olcsó; vélemények. A felhasználók hajlamosak ezeket a szavakat is a keresőszavak közé írni, ezért érdemes használni őket az SEO címben ezáltal növelve az átkattintási arányod.
32.Írj egy megnyerő metaleírást
Győződj meg róla hogy írtál metaleírást, és arról is hogy az vonzza majd a látogatókat. A cím után ez a második legfontosabb az átkattintási arány növelésekor.
Ezt egyszerűen hozzáadhatod a Yoast SEO használatával a Meta description mezőben:
33.A metaleírásod ne legyen több 160 karakternél
Az ennél hosszabb leírás vége le lesz vágva és nem látszik majd a keresés találataiban.
35.Használj hatásvadász szavakat
Az SEO címben és a metaleírásban is használj olyan szavakat amelyek felkeltik az olvasó figyelmét, ezzel növelheted az átkattintási arányod. Ezek olyan szavak amelyeknek pszichológiai hatása van, és tudat alatt veszi rá az olvasóját hogy kattintson.
Néhány példa lehet az „egyszerű”; „hatásos”; stb
itt több mint 700 ilyen szót találsz: 700+ more power words that you can use to boost your click through rate.
36.Használj számokat
Van valami a számokban aminek az emberek nem tudnak ellenállni. Melyikre kattintanál először az alábbi háromból:
A kettő amiben szám szerepel jobban megragadta a figyelmed mint a középső nem igaz? A számok használata az SEO címben és a metaleírásban szintén nagyban hozzájárul az átkattintási arányod növelésében.
37.Ágyazz be szavakat/kifejezéseket az Adwords hírdetésekből
Biran Dean-nek van egy módszere melyet úgy nevez a „CTR mágnes módszer”: Átnézi az Adwords hirdetéseket amelyek az ő kulcsszavára felugranak, és kiválogatja a szavakat és kifejezéseket amelyeket ezekben használnak. Ezután beágyaz belőlük párat az SEO címébe és a metaleírásába. Elvégre ezekért a hirdetésekért fizetnek, így biztos sok munka és kutatás áll a szövegek mögött.
TOVÁBBI OPTIMALIZÁLÁS ÉS HIBAELHÁRÍTÁS
Most hogy teljesen optimalizáltad a posztod mielőtt megosztottad volna, még mindig van pár dolog amivel felturbózhatod az on-page SEO-d. Ezen felül tehetsz egy alapos vizsgálatot, mellyel kiszűrheted a hibákat amik károsak lehetnek az SEO munkálataidra.
38.Használd az ismert közösségi oldalak megosztó gombjait
A Google nagyon komolyan veszi a megosztásokat a rangsor összeállításakor. Habár ezek a megosztások technikailag nem az oldaladon történnek, de ösztönözheted őket azzal hogy optimalizálod az oldalad és hozzáadod a megosztó gombokat.
Rengeteg ingyenes lehetőség van erre a WordPress pluginok között. A személyes kedvencem egy prémium plugin a Social Warfare.
- A fontos oldalak egy kattintással elérhetőek legyenek a főoldalról
A főoldaladról hálózik szerte a honlap többi része, így itt van a legnagyobb potenciál az SEO-ban, építsd fel okosan. A legfontosabb oldalakat egy kattintással el kell tudnia érni a látogatónak, ezáltal a kereső-motorok is nagyobb hangsúlyt fektetnek ezen oldalakra.
Például ahelyett hogy egy fontos oldalt több aloldallal a főoldal után helyezel el mit itt: „Főoldalà1.Oldalà2.OldalàFontos Oldal „ Helyezd el közvetlen a főoldal után: „FőoldalàFontos Oldal”
40.Teszteld az oldal betöltési sebességét a Google Page Speed Insights-al
Mint korábban említettük, az oldalad betöltésének sebessége nagyon fontos az SEO-ban. Tegyél egy próbát a Google Page Speed Insights-al hogy megbizonyosodj róla hogy az oldalad gyorsan betölt és nincs sok hibája.
41.Találd meg az oldalad hibáit a Google Search Console segítségével
Korábban már telepítetted a Google Search Console-t, szóval már csak jól kell használni! Kiszűrheted vele a 404/500 hiba kódokat, a duplikált tartalmakat, hiányzó címeket és bármilyen más technikai problémát.
42.Használd a Browseo-t hogy mégtöbb technikai hibát megtalálhass
A Browseo egy olyan eszköz ami lehetővé teszi számodra hogy az oldalad a kereső-motorok szemszögéből láthasd. Csak annyit kell tenned hogy beírod az URL címed és a Browse gombra likkelsz.
Keress vele hibákat mint a 302-es átirányítás amiknek 301-esnek kellene lennie, vagy más technikai problémákat.
43.Alkalmazd a Screaming Frog SEO Spider Tool-t hogy még több hibát kiszűrhess
A Screaming Frog SEO Spider Tool lehetővé teszi számodra hogy megtaláld a törött linkeket, felülvizsgált átirányításokat, felfedezd a duplikált tartalmakat vagy más hibákat.
Csak annyit kell tenned hogy ingyen letöltöd az alkalmazást és elkezded használni.
44.Bizonyosodj meg róla hogy az oldalad Mobilbarát
Ma, amikor szinte mindenki okostelefonról vagy tabletről böngész a weben, nagyon fontos hogy az SEO-ban hogy az oldalad mobilbaráttá tedd.
Ha nem vagy biztos benne hogy az oldalad mobilbarát-e használd a Google’s Mobile-Friendly Test-et mely segít kideríteni.
45.Próbáld ki az oldalad több böngészőben is
Amellett hogy az oldalnak mobilbarátnak kell lennie, nagyon fontos hogy bármely böngészőből megnyitva akadálytalanul megjelenjenek a tartalmak, és működőképes legyen az oldal.
A BrowserStack egy nagyszerű prémium eszköz amely alkalmas erre a feladatra.
Azonban ha ingyenen megoldásra van szükséged sem kell megijedned, ebben az esetben a te eszközöd a Browserling.
Utolsó fontos megjegyzésként, az abszolút legjobb dolog amit tehetsz az SEO-val, ha az oldalad az emberek igényeihez igazítod. Alapvetően minél „emberbarátabb” egy poszt, annál jobban értékel majd a Google. Sok más mellett az egyik legfontosabb az üzletedben, hogy kedves legyél az emberekhez.
A cikkeket mindig az embereknek írd, miközben észben tartod a tippeket a kereső-motorok megnyeréséhez.