Hiába működik jól a marketing kampány azon része, hogy látogatottak lettünk, ha az érdeklődést „nem tudjuk fenntartani és tovább állnak a látogatóink. Tehát egy jól működő keresőmarketing kampány, alapja egy jól működő honlap.
Amennyiben adott egy minden látogatói igényt kielégítő weboldal és azt sikerül 5-10, a tevékenységet szempontjából legfontosabb kulcsszóra behoznunk a találati lista 1-5 helyére, kijelenthetjük, hogy a keresőoptimalizálásra fordított összeg teljes biztonsággal többszörösen megtérül!
Többet invesztálni webshop-ok, webáruházak esetében érdemes.
A kimondottan internetesnet-es eladásra specializálódott szolgáltatások és shopok esetében, még hangsúlyosabban fontos az SEO fontossága. Itt még könnyebben mérhető, érzékelhető a megtérülés. Eddigi tapasztalataink szerint egy webáruház forgalmát esetenként a tízszeresére is növelte egy megfelelően kidolgozott SEO kampány.
Egy a keresőkben a fontos kulcsszavakra megfelelően optimalizált oldalt több száz vagy a témától függően akár több ezer látogató is felkereshet naponta.
Ezeknek az embereknek általában konkrét terméket vagy szolgáltatást keresnek vásárlási szándékkal,. Tehát tulajdonképpen azzal, hogy a látókörükben tartjuk termékeinket vagy szándékainkat komoly vevők látogatják weboldalunkat az optimalizálásnak köszönhetően.
Ha ezt számszerűsítjük a saját üzletünkre vonatkozóan, könnyen kiszámíthatjuk a befektetésünk amelyet az optimalizálásra fordítottunk mennyi idő alatt térül meg és milyen mértékű plusz bevételre számíthatunk hosszú távon az SEO nak köszönhetően.
Ma már nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy ott tart a világ, hogy akit a Google nem jegyez, az nincs is. Aki nem szerepel a Google találati listájának első 20 helyezettje között, azt nem vagy csak nagyon nehezen találják meg a vevői. És ha már költség megtérülésről beszélünk a keresőoptimalizálás konzultáció és tanácsadás szolgáltatásunk rendkivűl költség hatékony. Ha viszont nem akarunk időt invesztálni a keresőoptimalizálás fortélyaiba, sikerdíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat tudjunk ajánlani.
Mi ennek az oka?
Az ok rendkívül kézenfekvő,: az emberek csak attól tudnak vásárolni, akit megtalálnak. A tapasztalat, az hogy a felhasználók csak a találati lista első oldalát nézik meg általában, a 1-10 esetleg a másodikoldalon szereplő 11-20 találatot és nem keresnek tovább. Ha az Ön cége/vállalkozása nincs az első húszban, az olyan mintha bezárt, cégér nélküli pinceajtó mögül próbálná eladni a termékeit vagy szolgáltatását..
Ha Önnek ez így megfelel akkor nem minket keres, de ha több üzletet szertne kötni tapasztalja meg a SEO előnyeit.!