A látogatottság elemzés a SEO marketing meghatározó és szerves része.
A munka értékét itt az ügyfél statisztikák által bemutatva kézzel foghatóan akarom mondani szemmel láthatóan érzékelheti a látogatottság növekedést és még számos egyéb szempontot figyelembe vevő statisztikai görbék segítségével.
Miután kiválasztottuk a keresőkulcsokat és ennek megfelelően keresőbaráttá alakítottuk az oldalt, a legfontosabb dolgunk az lesz, hogy a hozzánk látogató emberek szokásait kielemezzük. Ehhez a Google professzionális statisztikai programját a Google Analytics-et használjuk. Ezzel a programmal pontosan követhető, hogy honnan érkeztek (keresőmotorok, közvetlen forgalom valamint hivatkozó webhelyek) illetve milyen kulcsszóra találtak meg bennünket, mennyi ideig tartózkodott nálunk a látogatóés milyen aloldalakba nézett bele. Marketing szempontból igen fontos információk, mert ezeket az adatokat analizálva lehet az oldal hatékonyságát tovább finomítani, és ezen adatok birtokában tudjuk majd a legtöbb látogatót ebből következően pedig vásárlót produkálni..
Miért éri meg önnek?
Statisztikákal bizonyítható, hogy összehasonlítva bármilyen médiában elhelyezett hirdetési felülettel, a Google-ben elért optimális helyezés értéke az előbb említettek többszöröse.