Az ügyfél első kérdése: ki garantálja hogy a megrendelt szolgáltatást a szerződésben foglaltak szerint meg fogja kapni? Természetesen a Mi árkalkulációnk a garancia rá. Az ügyfél csakis olyan kulcsszavak után fizeti az egyszeri sikerdíjat és a havidíjat ami valóban a találati lista első 10 helyezettje között van a a kiválasztott kulcsszóra, tehát csak az optimalizálási szempontból sikeres kulcsszóra.
A másik sokak által feszegetett kérdés, a már az első 10 találatba jutott oldal meddig marad ott további optimalizálás nélkül. Profi és megbízható cég erre nem ad megfellebbezhetetlen választ.
Ennek megválaszolására még talán Nostradamus is csak a fejét csóválná, mert olyan sok a tényező amely ezt befolyásolja. Ha csak a Google mintegy száz szempontját vesszük figyelembe, aminek a nagy része ismeretlen a “földi halandó” számára és még a Google berkein is kevesen ismerik, és amit ráadásul folyamatosan változtatnak a minél relavánsabb találati lista eléréséhez akkor is megindokoltuk a válaszunkat. Tehát a tapasztalt SEO szakember aki folyamatosan képezi magát is újabb és újabb kihívásokkal találja magát szembe nap mint nap.
Arról sem szabad megfeledkeznünk, hogy a konkurencia is él az SEO vállalatok kínálta lehetőségekkel ami igen nagy és állandó változásokat előidéző hatást gyakorol az aktuális találati lista helyezéseire.
Tehát ezen tények ismeretében konzekvenciaként levonhatjuk, hogy a fáradtságos munkával elért helyezésünk megtartásáért bizony tennünk kell.
Ha a Domainünk új , régebbi már optimalizált weblapokkal szemben a találati lista élére hozni időigényes feladat.